понеділок, 9 травня 2016 р.

Електронне листування

за допомогою поштового клієнта

Програма поштовий клієнт дає можливість виконувати такі самі опе­рації, що й веб-пошта, крім того, доступними для користувача стають деякі додаткові функції. Якщо поштову скриньку надано провайдером, який не має сервісу веб-пошти, без поштового клієнта не обійтись.


Для листування з  використанням  такої  скриньки  потрібно  спочатку  встановити  на комп’ютері програму поштовий клієнт та відповідним чином налагодити її на використання наданої провайдером. Якщо поштову скриньку створено на поштовому сервері провайдера, це має ряд недоліків. По-перше, електронна адреса, що зареєстрована у про­вайдера, буде анульована разом  із ліквідуванням угоди з провайдером. У разі переїзду до іншого міста чи країни вам доведеться змінювати провайдера й електронну адресу також. Крім того, деякі провайдери обмежують доступ до поштових скриньок, що в них зареєстровані, і потрапити до такої поштової скриньки можна лише з комп’ютерів, з яких доступ до Інтернету забезпечується саме цим провайдером. У цьому випадку ви повністю зале­жите від організації, що уклала угоду з провайдером. Якщо ви працюєте, наприклад, в школі, то не зможете переглянути свою пошту поза її межами.





При налаштуванні поштового клієнта на роботу з поштовою скринькою, зареєстрованою на безкоштовному поштовому сервері, можна значно прис­корити свою роботу. В цьому випадку не потрібно витрачати час на реєстрацію на головній сторінці поштового веб-сервера, чекати на відкривання сторінок для написання нового листа чи перегляду отриманих листів.


Однією зі  популярних  програм  поштових  клієнтів  (Microsoft  Outlook Express  програма, що «ходить до  складу операційної системи  Windows ХР, яка  має повний  набір  функцій,  потрібних  для   роботи з  електронною  поштою.  Писати,  відправляти  та  отримувати  листи  за  допомогою  поштового клієнта можна таким  чином, як  під час роботи а  веб-поштою.

























Немає коментарів:

Дописати коментар